8 maj 2012

"finally"

det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu och jag vet knappt ut eller in. det känns nästan som att det är krig i mitt huvud, med alla känslor, tankar, måsten och borden. vad som är rätt för mig att göra och vad som är rätt i andras ögon för mig. det är svårt att kunna urskilja mina egna känslor och tankar mitt i allt virrvarr av kaos och kunna hitta vilka av dessa som är baserade på rädslor. det är lättare sagt än gjort, men jag försöker trots allt ta mig igenom och hitta fokus någonstans i röran. det är en kamp, det finns ingen tvekan om saken, men samtidigt är det en kamp som jag är villig att ta, bara för att få må bra helt och hållet längre fram. jag fokuserar på framtiden och drömmarna och det ger mig hopp. jag tror jag kan bli okej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar