5 maj 2012

"out in the open"

det känns som att jag har satt mig i en jävligt knepig sits. jag är fruktansvärt nöjd med mitt beslut, trots att det skrämmer skiten ur mig och trots att jag lever i mitt huvud större delen av tiden sedan jag gjorde mitt val. problemet är att jag inte vet hur jag ska berätta det för henne och jag försöker dra ut på det så länge som det bara är möjligt, förmodligen för att jag vet att det kommer bli ett smärre helvete när det väl är "out in the open". det känns inte speciellt bra alls och jag går omkring med en ständig klump i halsen och i magen, bara för att jag inte vet hur det kommer att bemötas och vad som kommer hända med allt som har byggts upp den senaste tiden. jag vet att jag måste tänka på mig själv, men det är så fruktansvärt jäkla svårt.. helvete.

hur ska man kunna tänka på sig själv när valen man gör drar ner andra i kaoset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar